wtorek, 19 listopada 2013

Urodzinowy Konkurs

 To pierwszy konkurs na moim blogu ;-)


16 listopada (sobota) mój blog obchodził 3 urodziny.
Trochę zagapiłam się z wpisem, ale nadrabiam zaległości.
Postanowiłam więc zorganizować mały urodzinowy konkurs.
Nagrodą będzie oczywiście książka, a jej tytuł to: " Milczenie. Tajne stosunki Kościoła Katolickiego z argentyńską dyktaturą wojskową. Od papieża Pawła VI do kardynała Bergoglia"

Zasady:
1. Konkurs trwa od 19.11.2013 r.  do 1.12.2013 r.
2. Konkurs ma charakter losowania, nie trzeba odpowiadać na żadne pytania
3. Aby wziąć udział w konkursie należy:
  • Zostawić komentarz pod tym postem zawierający adres e-mail
    lub:
  • zostawić komentarz na facebook'owym funpage'u Recenzje Knigoholiczki pod wpisem informującym o konkursie

 4. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na tym blogu do 5. 12. 2013 r.
 5. Zwycięzca otrzyma maila o wygranej z prośbą o podanie adresu do wysyłki
6. Zwycięzca powinni w ciągu 5 dni od ogłoszenia wyników przesłać mi swoje dane adresowe do wysyłki na terenie Polski na adres: malgorzata.laziuk@gmail.com
7. W przypadku gdy nie otrzymam adresu do wysyłki nagroda zostanie przyznana kolejnej, losowo wybranej osobie
8. Nagroda zostaną wysłane do zwycięzców w ciągu 5 dni od otrzymania danych do wysyłki

Byłabym wdzięczna gdybyście udostępniali informację o konkursie na swoich blogach, profilach na portalach społecznościowych czy grupach czytelniczych

Powodzenia!

Aktualizacja: Konkurs zostaje przedłużony do 6 grudnia

1 komentarz:

  1. Ostatnio odkrylam gdzies zajawke eBooka pt Grawtacja-pozniej doczytalam,ze nawet ostatnio zstala one zekranizowana. Ja wyznaje jednak zasade,ze nie ogladam ekranizacji przeczytanych ksiazek I odwrotnie. A pierwszy rozdzial ten ksiazki bardzo mnie zaciekawil...
    aziebarth@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń